A legtöbb felmerülő kérdésedre igyekszünk ebben a menüpontban válaszolni.
Regisztráció az iGazda közösségbe:
Amennyiben nem rendelkezel iGazda regisztrációval, pár könnyű lépéssel létrehozhatod.
Belépés iGazda fiókodba:
Ha problémát tapasztalsz a fiókodba való belépéskor, íme néhány dolog, amivel első megoldásként megpróbálkozhatsz:
Mi a különbség a bejelentkezés és a regisztráció között?
Regisztráció
Ha nincs iGazda fiókod, pár könnyű lépéssel regisztrálhatsz fiókot. Új fiók regisztrálásához add meg a nevedet és az e-mail címedet a www.igazda.hu oldalon található regisztrációs űrlapon.
Bejelentkezés
Ha már van iGazda fiókod, ugyanerről az oldalról tudsz bejelentkezni is a fiókodba. A bejelentkezéshez add meg az oldal tetején az e-mail címedet és a jelszavadat, majd kattints a bejelentkezés gombra.
Nem tudok bejelentkezni:
Elfelejtetted a jelszavadat? Itt tudsz új jelszót beállítani.
Ha a fenti hibaelhárítási tippel nem sikerül megoldani a problémát, segítséget kaphatsz fiókod helyreállításához.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?
Ha be vagy jelentkezve az iGazda fiókodba, a profilszerkesztőből tudod megváltoztatni a jelszavadat. Itt tedd a következőket:
Ha elfelejtetted a jelszavadat, lehetőséged van új jelszó létrehozására.
Mennyire összetettnek kell lennie a jelszónak?
Minimum 8 karakter! A jelszónak kis- és nagybetűket, valamint számot is kell tartalmaznia!
Adatvédelem
Az adatvédelmi irányelvekről itt olvashatsz részletesen.
Az iGazdán belüli funkciók használata
Az iGazda közösségi rendszerén belül, a legtöbb szolgáltatás azonosításhoz kötött, a keretrendszernek köszönhetően nem kell külön-külön beregisztrálni a rendszer az előfizetésnek megfelelő funkciókat fogja engedélyezni.
Az előfizetés rész az iGazda keretrendszer profilszerkesztés menüpontjából érhető el.
Néhány menüpont a keretrendszeren kívüli weboldalként is funkcionál (pl: Gazdabolt, Apróhirdetés, Virtuális piactér)
Hogyan tudok kijelentkezni az iGazdából?
Kattints a bal oldali menüsor alatt elhelyezett sárga kijelentkezés ikonra.